Newspaper.On blank desk.

Slagerij Vlaeminck verschijnt in de Special Happy 2017 in De Standaard van 21/12/16

We maken jullie graag warm voor de crossmediale campagne Happy 2017 die op 21 december wordt gelanceerd. De campagne bestaat uit een special in De Standaard en een online campagnewebsite www.lifestyletips.be.

Met Happy 2017 spelen we in op de eindejaarsperiode door bepaalde partners in de kijker te plaatsen die vaak geassocieerd worden met de feesten. In de eindejaarsperiode gaan we graag eten klaarmaken en willen we onszelf van kwaliteitsvlees voorzien. Slagerij Vlaeminck wil deels afstappen van het klassieke verhaal en wil graag uitpakken met haar uniek concept. Vandaar ook onze beslissing om mee te werken aan deze special.

Na de publicatie van de Happy 2017 in De Standaard zullen we trachten deze integraal op onze website te plaatsen. Wordt vervolgd…

In het algemeen zullen dit de grote krijtlijnen zijn van de special:

  • Tom Vermeir (zanger van A Brand en acteur in de film “Belgica”)
  • De Warmste Week (Studio Brussel)

Hieronder vind je zowat de andere thema’s die zullen besproken worden in de special. Aansluitend op elk thema worden enkele bv’s aan het woord gelaten:

  • Recreatie en ontspanning
  • Eten en drinken

o   Sofie Dumont zal o.a. de lezers informeren met enkele leuke tips en een recept voor het kerstmaal

o   Sofie Vanrafelghem (zytholoog, zie ook www.sofiesworld.be, zal o.a.de lezers informeren met enkele recepten rond bier)

o   Joachim Boudens (sommelier van het jaar 2011 en rechterhand van Gert De Mangeleer bij Hertog-Jan)

o   Samenwerking met enkele foodlogs (www.hapjesprinces.be,…)

  • Sport en gezondheid

o   Dirk Van Tichelt wordt geïnterviewd over zijn ervaring met het eindejaar

  • Lifestyle en mode
  • Goodwill

Nog enkele partners die deelnemen aan de special zijn :

  • Gustor Meat Boutique (online butchery)
  • Stad Brugge komt aan bod met haar musea
  • Stad Kortrijk vat de leukste adresjes in de binnenstad samen
  • Stad Lier
  • Stad Doornik
  • Welzijnzorg met haar campagne “Samen tegen armoede”
  • Oxfam
  • Light For The World
  • Slaapcomfort-Center praat over de ideale slaapbehoeftes